Alarm..

Fan! Troligtvis så har jag glömt min mobil hos Lino, så nu har jag ingen väckarklocka!!
Satt här och svor för mig själv nyss, ska upp tidigt imorn för att fixa en del viktiga grejer OCH just den dagen då man ska det så slarvar jag bort mobilen=väckarklockan.. Typiskt mig!!


Men som tur är så skickade Viktor en länk till mig med någonslags Online Alarm klocka.
http://onlineclock.net/ Så förhoppningvis så kommer jag upp i tid imorn :)
Om inte mitt trådlösa internet kopplas ifrån (vilket vi får hoppas att det inte gör)!

Men det var iaf en väldigt smart grej som Viktor tipsade om så nu tänkte jag tipsa er om den.
Den låter som satan också så nog lär man vakna, provade den nyss och hunden min fick tokspel, haha!



Nu ska jag gå och sova lite grann!
Sov så sött allihopa och Viktor, Tack som fan igen! :D


Puss / Saris

Kommentarer
Postat av: Online Clock

Hey Saris,



Thanks a lot for using our alarm clock...we hope it worked out well for you :-)



And shouts out to you in Sweden from our world headquarters in Berlin, where the sun is shining like crazy at the moment. (We hope it's shining where you are, too.)



Yours,



Online Clock

2010-04-29 @ 14:54:36
URL: http://blog.onlineclock.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0